A Füzéri Várgondnokság pályázatot írt ki a FÜZÉR REG-ÉLŐ VÁR című projekt PÉNZÜGYI PROJEKTMENEDZSER feladatainak ellátására. Az intézmény idegenforgalmi egységei a következők: Váruradalmi kézművesház, Tájházak, Látogatóközpont, Várparkoló, és Füzér Vára. A településre évente 70.000 fő turista látogat, emellett 5 állandó 3-4 ezer főt befogadó és 5 kisebb rendezvény kerül megrendezésre.
Munkakör: PÉNZÜGYI PROJEKTMENEDZSER
1. A Füzéri Várgondnokság FÜZÉR REG-ÉLŐ VÁR című projekt feladatkörének ellátása a projektek vonatkozásában részletezve általánosságban:
- hitel kérelmek összeállítása
- tartalmilag, formailag kifogásolt, hibás számlák visszaküldése, kimenő levelezések bonyolítása
- igazolt számlák pénzügyi teljesítésének előkészítése, pénzügyi control
- folyamatos folyószámla egyeztetés
- projekt lebonyolításának pénzügyi folyamatainak összefogása
- felelős a beruházás pénzügyi vonatkozásainak lebonyolításáért, a pénzügyi beszámolók elkészítéséért, továbbá a projekt pénzügyi monitoringjáért
- projekt költségvetésének, gazdaságossági számításainak, finanszírozási formáinak ellenőrzése,
- projekt megvalósítási szakaszában a támogatási szerződés megkötésével kapcsolatban felmerülő pénzügyi feladatok ellátása
- projekttel összefüggésben keletkező szerződések, számlák, nyilvántartások kezelési rendjének a kialakítása
A jogviszony időtartama: 2020.12.31. határozott időre szóló 8 órás munkakör, 3
hónapos próbaidő kikötésével.
Munkavégzés helyszíne: Magyarország, 3996 Füzér, Petőfi út 3/A.
A munkakör betöltésének kezdő napja várhatóan: A megbízási jogkör gyakorlója döntését követően, leghamarabb 2020. június 1.
Munkabér: A pályázatban történő igény megjelölése alapján, megállapodás szerint.
Pályázati feltételek:
- szakirányú felsőfokú iskolai végzettség vagy felsőfokú iskolai végzettség[1]
- legalább 3 éves pénzügyi gyakorlat[2],
Valamint:
- büntetlen előélet,
- cselekvőképesség
- számítógép felhasználói szintű, biztos ismerete, különösen Excel, Word
- kiváló kommunikációs és kapcsolatteremtő készség
- önálló munkavégzés, megoldás orientált hozzáállás
- jó fizikum (a várhegyen történő helyszíni egyeztetésekhez)
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások, nyilatkozatok:
- végzettséget igazoló okiratok másolatai
- a pályázó személy adatait tartalmazó önéletrajz
- hozzájáruló nyilatkozat a pályázati anyagban foglalt személyes adatok kezeléséhez,
- nyilatkozat, hogy hozzájárul-e a teljes pályázati anyagának a véleményezők és a döntéshozók részére történő sokszorosításához, továbbításához,
- a pályázati feltételként előírt menedzseri gyakorlat igazolása, két referencia személy megnevezésével és elérhetőségével
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- középfokú nyelvvizsga bizonyítvány – angol/szlovák/magyar
- gyakorlati évek száma
A pályázat benyújtásának határideje: 2020. május 27. 10:00
A pályázati kiírás közzétételének helye, ideje: Füzér, 2020. május 13.
A pályázat benyújtásának módja: Postai és e-mailes úton, a pályázatnak a t.vidamarta@fuzervar.fuzervara.hu e-mail címre és a Füzéri Várgondnokság (3996 Füzér, Petőfi út 3/A) címére történő megküldésével.
Kérjük a borítékon feltüntetni a munkakör megnevezését: PÉNZÜGYI PROJEKTMENEDZSER álláspályázat
A pályázattal kapcsolatban érdeklődni lehet elektronikus úton: a t.vidamarta@fuzervar.fuzervara.hu e-mail címen és a +3630/9053929 telefonszámon.
A pályázat elbírálásának rendje és módja: Az első körben a pályázat megfelelőségi feltételeit vizsgáljuk, ezt követően a második körben személyes találkozóra kerül sor. Majd a bíráló bizottság dönt az állás betöltéséről.
A pályázat elbírálásának határideje: A pályázat benyújtási határidejét követő 3. nap.
A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.fuzervara.hu honlapon szerezhetnek.